News:

Het forum is momenteel niet in staat om mails te versturen aan Outlook.com adressen, we werken hard aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

Author Topic: soundfiles hle20  (Read 3319 times)

Offline Marc

• Forumbeheerder
soundfiles hle20
« on: 4 March 2012, 22:03:02 »
gepost door onemancrew
In het pakket HLE11-12-20-21-27 zitten vanzelfsprekend de sounds en files van de HLE20, tot mijn grote vreugde trof ik tussen de geluidsfiles ook het geluid van de SDC ventilatoren aan. Echter na installatie van alle files weigeren de ventilatoren te draaien wanneer ik, zoals in de SMS-files beschreven, de BEL knop en de ZANDER gerbuik om aan en af te zetten. Na controle blijkt alles op de juiste plaats te staan, vandaar mijn vraag of dit een technisch probleempje is of de commando\'s in de SMS files door mij verkeerd begrepen zijn?
vragen of problemen : bogaert_marc-at-hotmail.com of marc-at-btsm.be  (via skype : bogaert_marc-at-hotmail.com)

Offline Marc

• Forumbeheerder
Re: soundfiles hle20
« Reply #1 on: 4 March 2012, 22:04:20 »
gepost door Bart_B
Ik zal bij tijd en gelegenheid eens de soundfiles bekijken.

Gr,

Bart
vragen of problemen : bogaert_marc-at-hotmail.com of marc-at-btsm.be  (via skype : bogaert_marc-at-hotmail.com)

Offline Marc

• Forumbeheerder
« Reply #2 on: 4 March 2012, 22:04:46 »
post door brt
Hallo ,

ik heb hetzelfde probleem , ik weet ook niet waarom , maar het is zonde .

Offline Marc

• Forumbeheerder
« Reply #3 on: 4 March 2012, 22:05:15 »
post door luigi
Bij de 11 12 21 en 27 moet je de \'X\' indrukken om de ventilatoren te laten draaien. Heb je deze toets al eens geprobeerd?
Ik zal het ten gepasten tijde eens uitproberen bij mij. Heb momenteel geen tijd voor msts, maar laat wel iets weten wanneer ik het heb uitgetest.

Offline Marc

• Forumbeheerder
« Reply #4 on: 4 March 2012, 22:05:48 »
post door onemancrew
Bij de 11 12 21 en 27 moet je de \'X\' indrukken om de ventilatoren te laten draaien. Heb je deze toets al eens geprobeerd?
Ik zal het ten gepasten tijde eens uitproberen bij mij. Heb momenteel geen tijd voor msts, maar laat wel iets weten wanneer ik het heb uitgetest.

Offline Marc

• Forumbeheerder
« Reply #5 on: 4 March 2012, 22:06:20 »
post door luigi
ik heb het ondertussen ook bij mij uitgetest en ook ik heb die geluiden niet. Wss is er iets mis met die sms-files. Als ik nog eens wa tijd heb zal ik het eens uitzoeken.

Offline Marc

• Forumbeheerder
« Reply #6 on: 4 March 2012, 22:06:50 »
post door luigi
Ik heb iets gevonden. Wss heb je net zoals ik het verkeerde geluidspakket of verkeerd sms-file gebruikt.
Je moet de geluiden gebruiken van het geluidspakket dat hier op de site staat.
Als je deze geluiden gebruikt, hoor je de ventilatoren continu draaien. De zander-knop geeft eveneens geen extra geluiden, maar je hoort tenminste de ventilatoren draaien. Hiervoor hoorde in alleen de tractiemotoren en de kompressor.

Offline Marc

• Forumbeheerder
« Reply #7 on: 4 March 2012, 22:07:39 »
post door onemancrew
Ha ok! Straks eens proberen of dat werkt, bedankt op voorhand Luigi.

Offline Marc

• Forumbeheerder
« Reply #8 on: 4 March 2012, 22:08:13 »
post door brt
Hallo ,
ik heb dit geprobeerd en gedownload , maar er gebeurt niets anders.

Offline Marc

• Forumbeheerder
« Reply #9 on: 4 March 2012, 22:08:41 »
post door luigi
Heb je de regels met verwijzing naar de sms-files verandert in je eng-files? Zolang je die niet verandert zal er ook niks gebeuren.
Als je niet weet hoe je dat moet doen, stuur me dan een privé-bericht met je email-adres, dan stuur ik je mijn eng-file door.