News:

Het forum is momenteel niet in staat om mails te versturen aan Outlook.com adressen, we werken hard aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

Author Topic: E186.107-2  (Read 2103 times)

Offline Marc

• Forumbeheerder
E186.107-2
« on: 4 March 2012, 21:13:40 »
gepost door wimvs
zojuist een download gedaan van E186.107-2 van deze site. Volgens de read-me zitten er 5 loks in, maar ik vind er maar eentje. Er zitten trouwens vreemde namen van files in, want namen met tweemaal een punt en een sluithaakje zijn niet normaal. Als cabine zit er een acela.cvf en een acela_rv.cvf file van april 2002 in, en dat lijkt me toch niet erg modern
vragen of problemen : bogaert_marc-at-hotmail.com of marc-at-btsm.be  (via skype : bogaert_marc-at-hotmail.com)

Offline Marc

• Forumbeheerder
Re: E186.107-2
« Reply #1 on: 4 March 2012, 21:14:16 »
Wim, dat van de readme klopt volkomen, enkel is het zo dat de E186.107.2 een repaint is, en aangezien we de originele readme niet mogen verwijderen of veranderen, is er inderdaad sprake van 5 loks.
We zullen ondertussen eens kijken om een nieuwe readme bij te voegen.
vragen of problemen : bogaert_marc-at-hotmail.com of marc-at-btsm.be  (via skype : bogaert_marc-at-hotmail.com)

Offline Marc

• Forumbeheerder
« Reply #2 on: 4 March 2012, 21:14:52 »
post jhz37
Hier is een freeware cab te downloaden
http://www.thetrain.de/de/downloadarea/br185cab-zip/

Dees kan eventueel ook dienen
http://www.thetrain.de/de/downloadarea/fuehrerstand-br-101/

Greetz

Offline Marc

• Forumbeheerder
« Reply #3 on: 4 March 2012, 21:15:31 »
post door wimvs
De 185 cabine is mooi. De lok heeft een vreemde verlichting. Geen AI verlichting, geen licht voor reversed operation met BinPatch.
De lichtvlek is er alleen bij uitgeshcakelde verlichting, de achterlichten heb ik niet kunnen vinden, en de hoge voor kop lamp zit 10 cm te laag en 5 cm te ver naar binnen en is hierdoor onzichtbaar, De twee normale koplampen zijn erg vreemd geprogrammeerd. Ook is er wit koplicht op de positie van de achterlichten. Ik neem tenminste aan dat het niet de bedoeling is om met 5 witte lichten op kop te rijden.