News:

Het forum is momenteel niet in staat om mails te versturen aan Outlook.com adressen, we werken hard aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.




Author Topic: screenshots  (Read 18937 times)

Offline DVO

  • Posts: 29
Re: screenshots
« Reply #45 on: 17 December 2012, 10:00:01 »
in de winter periode moet ook gewerkt worden zo hier zien we DBS met Ex NS 1614 + lange lege Autotrein

Hier te Roosendaal
[attachment=102]runactivity2012-12-1709-57-41-14.jpg[/attachment]

Offline Hades

  • Posts: 15
Re: screenshots
« Reply #46 on: 13 June 2013, 17:13:22 »
Is dat nu nog echt de moeite om zoiets lelijks online te zetten?

Offline DVO

  • Posts: 29
Re: screenshots
« Reply #47 on: 13 June 2013, 17:30:42 »
Quote from: \"Hades\" post=3566
Is dat nu nog echt de moeite om zoiets lelijks online te zetten?



 PARDON?

Offline Hades

  • Posts: 15
Re: screenshots
« Reply #48 on: 13 June 2013, 20:00:16 »
Quote from: \"DVO\" post=3567
Quote from: \"Hades\" post=3566
Is dat nu nog echt de moeite om zoiets lelijks online te zetten?



 PARDON?


Haha, degene waarop ik antwoordde heeft zijn screenshots verwijderd, het betrof een HLE20 met de klassieke Oriënt-Express-rijtuigen van Microsoft zelf en low resolution terrein. Alleen de loc was mooi.
In verhouding tot de rest gaat msts alleen maar lelijker worden trouwens, en dat is mijn punt.

Offline Marc

  • Forumbeheerder
  • *****
  • Posts: 2622
Re: screenshots
« Reply #49 on: 13 June 2013, 22:26:32 »
Quote from: \"Hades\" post=3569
Quote from: \"DVO\" post=3567
Quote from: \"Hades\" post=3566
Is dat nu nog echt de moeite om zoiets lelijks online te zetten?



 PARDON?


Haha, degene waarop ik antwoordde heeft zijn screenshots verwijderd, het betrof een HLE20 met de klassieke Oriënt-Express-rijtuigen van Microsoft zelf en low resolution terrein. Alleen de loc was mooi.
In verhouding tot de rest gaat msts alleen maar lelijker worden trouwens, en dat is mijn punt.


Hades, ik vraag me eigenlijk waarom je nog hier komt kijken, aangezien, volgens jou msts toch maar lelijker wordt....
vragen of problemen : bogaert_marc-at-hotmail.com of marc-at-btsm.be  (via skype : bogaert_marc-at-hotmail.com)

Offline Darko

  • Algemene moderator
  • *****
  • Posts: 8
Re: screenshots
« Reply #50 on: 13 June 2013, 22:30:01 »
Zij die hier komen om alleen maar commentaar te geven lopen tegen men systemen aan.

Als msts dan toch de moeite niet meer is kom ons dan aub niet jennen :)
BTSM Webmaster en eigenaar

Offline Hades

  • Posts: 15
Re: screenshots
« Reply #51 on: 14 June 2013, 11:19:26 »
Dat komt doordat ik nog steeds nieuws krijg van het forum dat er een reactie is gekomen waarop ik blijkbaar op geabonneerd ben.
Ik zie nergens een mogelijkheid om dat af te zetten.

Ik bezie het zo: het is alsof je hardnekkig fan blijft van Need for Speed 1 terwijl er al een paar spelgeneraties verder 1000x beter op de markt is.

Offline Marc

  • Forumbeheerder
  • *****
  • Posts: 2622
Re: screenshots
« Reply #52 on: 14 June 2013, 17:10:00 »
hades kijk eens in de balk bovenaan en onderaan, als je een topic opent, er staat daar duidelijk \"uitschrijven\", je gaat dat ook geen nieuws meer krijgen van een reactie in dat topic.
vragen of problemen : bogaert_marc-at-hotmail.com of marc-at-btsm.be  (via skype : bogaert_marc-at-hotmail.com)

Offline DVO

  • Posts: 29
Re: screenshots
« Reply #53 on: 15 August 2013, 11:54:49 »
gisteren reed ik vanuit roosendaal met een Dubelle HLR met  DB Shimms aan de haak richting Antwerpen-Noord ik sta hier bij Splitsing Y.Driehoekstraat



[runactivity 2013-08-14 21-28-40-18.bmp

runactivity 2013-08-14 21-29-35-07.bmp

Offline OneManCrew

  • Algemene moderator
  • *****
  • Posts: 114
Re: screenshots
« Reply #54 on: 15 August 2013, 13:07:10 »
Dennis, je foto\'s zijn niet zichtbaar ... Ergens een probleempje?

Offline OneManCrew

  • Algemene moderator
  • *****
  • Posts: 114
Re: screenshots
« Reply #55 on: 7 March 2014, 00:46:32 »
We passeren Bushausen op L24 ter hoogte van km 41.5, hier gaan we met 10 promille of 1% in stijgende lijn vooruit. Om een idee te geven: met 1498 ton ging het op net geen 400m van 60.4km/u naar 56.2km/u aan 75% van het vermogen. Exact wat we willen bereiken dus! Binnen 2km bereiken we de Belgisch-Duitse grens en maken we voor het eerst in de route kennis met de Duitse spoorwegsignalisatie ...