News:

Het forum is momenteel niet in staat om mails te versturen aan Outlook.com adressen, we werken hard aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

Author Topic: screenshots  (Read 18939 times)

Offline Marc

• Forumbeheerder
screenshots
« on: 10 March 2012, 21:13:55 »
gepost door sncf-sncb

Goh het kan misschien aan mij liggen, maar ik mistte nog een screenshottopic. Dat lijkt me toch zeker een essentieël onderdeel op een MSTS Forum, niet waar?!

EuroCity 171 \"Hungaria\" heeft zojuist het station van Brno Hlavná Nádrazi verlaten en vervolgt z\'n reis naar de oorsprong van zijn naam: Hongarije.
vragen of problemen : bogaert_marc-at-hotmail.com of marc-at-btsm.be  (via skype : bogaert_marc-at-hotmail.com)

Offline Marc

• Forumbeheerder
Re: screenshots
« Reply #1 on: 10 March 2012, 21:14:29 »
gepost door onemancrew
Goed initiatief! Heb op het forum ook al achter soortgelijk topic aan het zoeken geweest, komaan posten mannen :)

de Brindisi-trein van Crossrail in Veurs.
vragen of problemen : bogaert_marc-at-hotmail.com of marc-at-btsm.be  (via skype : bogaert_marc-at-hotmail.com)

Offline Marc

• Forumbeheerder
« Reply #2 on: 10 March 2012, 21:16:16 »
gepost door sncf-sncb

Ceski Osobni vlak!

Offline Marc

• Forumbeheerder
« Reply #3 on: 10 March 2012, 21:17:19 »
gepost door sncf-sncb
Wat is het stil hier...:|

Gisterenavond eens met een SuperCity \"Pendolino\" van de Ceske Drahy een ritje gemaakt van Hohenau in Oostenrijk naar Praha, ofwel Praag, de hoofdstad van de Tsjechische republiek.

We zijn net voorbij Hohenau, nu ter hoogte van Rabensburg.

Na een paar minuten zijn we al bij Breclav Grenze, dat de grens vormt tussen Oostenrijk en Tsjechië.

Aangekomen te Breclav.

De SuperCity \"Pendolino\" in volle glorie aan 200 km/h!

De bekende toeristische trekpleister van Zuid-Tsjechië: Brno.

Na een korte stop rijden we weer verder met uitzicht op de fantastische kathedraal van Brno die tevens het hoofd van het bisdom vormt.

Hartje Bohemen met passage te Adamov.

De vooroorden van Ceska Trebova.

Een van de prachtige viaducten in Bohemen.

Pardubice

We zijn nu weer op de Tsjechische vlakte beland waar flink doorgereden kan worden tot aan Praag.

Kolín, de een na laatste halte voor Praag.

Nog even flink doorgassen met uitzicht op de heuvels van Centraal-Bohemen.

De ringweg van Praag.

Na vierenhalf uur is SuperCity \"Pendolino\" uit Wenen aangekomen in de sterrenstad Praag. :D

Offline Marc

• Forumbeheerder
« Reply #4 on: 10 March 2012, 21:18:16 »
gepost door dave_1961
Amaai dat ziet er mooi uit!

Offline Marc

• Forumbeheerder
« Reply #5 on: 10 March 2012, 21:18:54 »
gepost door sncf-sncb (op verschillende dagen, maar samengebracht naar 1 reply

Expres 520 van Vsetin naar Praha-Smíchov.

TLK van Zakopane naar Szczecin Główny snelt door Województwo wielkopolskie.

Ex 574 \"Josef Václav Myslbek\" van Brno naar Praha.

Tsjechoslowaakse historie beleven! ;D

Met de rýchlík naar Hradec Kralove waar we halverwege een motoracak tegen komen.

Helaas voor mij word er ook drastisch gerenoveerd en nieuw gebouwd in Tsjechië. >:(

Offline Marc

• Forumbeheerder
« Reply #6 on: 10 March 2012, 21:22:12 »
gepost door class66fan
zo hier een Screen van mijn kant

Pro train 30 Hamburg Schwerin

Offline Marc

• Forumbeheerder
« Reply #7 on: 10 March 2012, 21:25:45 »
post door onemancrew
En welke route is dit als ik vragen mag want die ziet er zeer netjes uit, en waarop een boel secenery staat echt tof

Offline Marc

• Forumbeheerder
« Reply #8 on: 10 March 2012, 21:33:57 »
post door onemancrew
OneManCrew
mag ik u vragen om de vorige screenshots terug te plaatsen had de verkeerde knop gebruikt om te reageren op je bericht

gebruikte edit knop in plaats van quote knop

Sorry voor het ongemak

Offline Marc

• Forumbeheerder
« Reply #9 on: 10 March 2012, 21:37:10 »
post door onemancrew
trainspottingjr schreef:
OneManCrew
mag ik u vragen om de vorige screenshots terug te plaatsen had de verkeerde knop gebruikt om te reageren op je bericht

gebruikte edit knop in plaats van quote knop

Sorry voor het ongemak

Geen probleem hoor, ik zal eerst je vraag beantwoorden: de route is simpelweg Oostende-Keulen V0.2 waar ik een jaar geleden zelf aan ben gaan verder bouwen (voor eigen gebruik weliswaar).

Offline Marc

• Forumbeheerder
« Reply #10 on: 10 March 2012, 21:38:53 »
post door onemancrew
OneManCrew schreef:
En welke route is dit als ik vragen mag want die ziet er zeer netjes uit, en waarop een boel secenery staat echt tof ;)

En dit was mijn bericht voorafgaand aan bovenstaande vraag:

\"Heb mij de laatste weken tussen het bouwen nog wat geamuseerd:

Met de PB14 verlaten we Antwerpen-Noord om de 2 en een half uur durende rit naar Aachen-West aan te vangen

Met de PB03, DE 6306 en DE6301 is het een gezellig onderonsje op de Combinant. Ze staan allen te wachten op vertrek naar respectievelijk Ruhland, Novara en Ludwigshafen. Ik had de trein naar Novara als klusje vandaag en mocht pas als laatste van de 3 vertrekken. Onderweg nog enkele keren moeten stoppen en met +73\' in Aachen aangekomen! Leuk toch, MSTS ;)

En nog eens met een COBRA-loc gereden, de 2815 met de Ambrogio-trein naar Muizen op foto gezet ter hoogte van Botzelaer op L24.\"

Offline Marc

• Forumbeheerder
« Reply #11 on: 10 March 2012, 22:27:02 »
post door onemancrew
Vandaag nog eens een ritje gereden van Aachen-West naar Antwerpen met de PB14 van Xrail in soms wel dichte mist, hier ter hoogte van Glons op L24:

Offline Marc

• Forumbeheerder
« Reply #12 on: 10 March 2012, 22:27:58 »
post door dave 1861
Leuke foto! Mooie rails!

Offline Marc

• Forumbeheerder
« Reply #13 on: 10 March 2012, 22:29:07 »
post door sncf-sncb

Kharkov-Ekspress op weg naar Kharkov.

Offline Marc

• Forumbeheerder
« Reply #14 on: 10 March 2012, 22:29:45 »
post door onemancrew

Op 21/12 nog eens een lege FIAT-trein gereden van de Waaslandhaven via Antwerpen-Noord naar Montzen met de DE6306 van Crossrail, hier ter hoogte van bundel Kallo met 611 meter aan trein. Leeg, maar bijzonder \"lomp\" gewicht om mee te sleuren, uiteindelijk in Montzen aangekomen met 46km/u op die lasige helling vanaf Visé, zalig ;)