News:

Het forum is momenteel niet in staat om mails te versturen aan Outlook.com adressen, we werken hard aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

Author Topic: K1 Reskins  (Read 1816 times)

Offline Marc

• Forumbeheerder
K1 Reskins
« on: 6 March 2012, 21:46:39 »
post door aquarius
vond dat er eigenlijk toch nog een tekort aan keuze is in het Belgisch rijtuigmaterieel.
Bovendien zag ik een potentieel in de TSP K-rijtuigen van Mstrainstop (waarvoor rechten geregeld kunnen worden).
Dus ben ik aan de slag gegaan met het reskinnen van de rijtuigen in allerlei varianten, 18 rijtuigen in totaal.

Het is wel nog niet af, enkele details aanpassen en wat vervuilen...

Hier al een indruk van de 3 hoofdvarianten
vragen of problemen : bogaert_marc-at-hotmail.com of marc-at-btsm.be  (via skype : bogaert_marc-at-hotmail.com)

Offline Marc

• Forumbeheerder
Re: K1 Reskins
« Reply #1 on: 6 March 2012, 21:47:58 »
post door aquarius
Hey, merci!
De M1-rijtuigen vind ik persoonlijk niet zo mooi, maar met deze set kunnen we er wel eventjes tegenaan. Ik denk trouwens dat m\'n volgend project het type 29 wordt.

Hier alvast nog nieuwe screens van de rijtuigen en hun interieur:

Nu alleen nog de readme in elkaar steken en zien dat ik het online krijg!
vragen of problemen : bogaert_marc-at-hotmail.com of marc-at-btsm.be  (via skype : bogaert_marc-at-hotmail.com)

Offline Marc

• Forumbeheerder
Re: K1 Reskins
« Reply #2 on: 6 March 2012, 21:49:01 »
Na blijkbaar 12 weken rust komen deze rijtuigen in een stroomversnelling. Niet dat ze wegstromen, één 3D-model heeft nu geanimeerde deuren, al was het toch best wat werk.
Het rijtuig moest helemaal anders \"geconfigureerd\" worden om zo ook te werken.
Alvast hier een resultaat: