News:

Het forum is momenteel niet in staat om mails te versturen aan Outlook.com adressen, we werken hard aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

Author Topic: Real railway  (Read 1767 times)

Offline wijnsroger

Real railway
« on: 16 August 2016, 22:10:43 »
Beste,

Jullie kennen waarschijnlijk de site http://www.realrailway.com/en/, waar je trainsim's vindt met videobeelden van Japanse lijnen.
Daar staat ook een sim op die je kan downloaden met instructies om de video aan te passen aan een rit naar keuze (Simple Train Simulator [PC APP]).
Ik heb nu getracht een traincab video van een NMBS-lijn te downloaden, (via YTDL) en om te zetten naar een Flash video, zoals uitgelegd op de Japanse site.
De instellingen van de Youtube video heb ip op de hoogste resolutie gezet, gedownload in de hoogste resolutie vie YTDL en omgezet via recode in 60 Fps.
De Japanse foto's heb ik vervangen door Belgische treinen.

De video loopt niet erg vlot, nogal hoekig vooral bij traag rijden en de foto's zijn ook niet al te duidelijk.

Hoe kan ik jullie zo een voorbeeld doorsturen om jullie advies te vragen en eventueel suggesties om verbeteringen aan te bengen.

Ik had ook een mail gestuurd naar Real railway met de vraag hoe ik de video's vlotter kon laten lopen. Hierna hun antwoord, maar ik vind die resolutie nergens terug (Thank you for your mail.
For the simulator to be smooth, a lot of frames are necessary.
Probably, the movie of youtube is lacking in the frames.
I think the SLO-MO mode of iPhone is good.)

Per mail is de game te groot.  Kan ik hem ergens oploaden zodat jullie eraan kunnen?

Dank bij voorbaat en vriendelijke groeten.

WIJNS Roger - Halle.